piątek, 13 lipca 2012

COCA-cola

Dwa tygodnie temu minęło pół roku od powstania tego bloga. Kiedy zaczynałam byłam praktycznie bez pomysłu, bez pasji, bez natchnienia, bez ambicji, krótko mówiąc „goła i wesoła”. Przez całe moje życie nie zmieniło się tyle, co przez sześć miesięcy. Zapanowały u mnie korzystne zmiany. Wcześniej nie pomyślałabym o tym, że mogę mieć: „kogoś”, kto czyta moje wypociny, a już o komentowaniu – nie myślałam.
To było i w dalszym ciągu jest coś nowego, ciągle poznaję nowe osoby, a Oni poznają mnie.
Z dobrze znanej mi zasady, jedną znajomą osobą, która wiedziała o istnieniu strony była, Kazecia, którą serdecznie pozdrawiam.
Przewróćmy kartki z kalendarza i cofnijmy się w czasie..
Jest 25 stycznia. Zimowy wieczór, - 25 stopni. Za oknem biały puch pokrywający całą powierzchnię ziemi. Znudzona przeglądaniem stron internetowych natykam się niespodziewanie na blogspota. Pochłonięta czytaniem i po przewertowaniu innych blogów wpadam na pomysł założenia własnego. Niestety, po przespanej nocy szybko stwierdzam, że to nie jest dobre. Pięć argumentów za i przeciw, wszystko pryska tak szybko jak powstało. Długo biłam się z myślami, aż w końcu spróbowałam i jestem z WAMI do dzisiaj i będę jeszcze dłuuugo :))


A propos.. Czy to nie jest zabawne jak media wykorzystują stworzone przez kogoś „logo”? Dla mnie cholernie jest. Zrobiłam „logo”, wysłałam na konkurs ogólnopolski, nic nie wygrałam, nie zostałam nawet powiadomiona, spoglądam dzisiaj na reklamę badań profilaktycznych i proszę.. Jest tam mój „znaczek” dość duży – czyli to co ja wykreowałam. Zajebiście – za przeproszeniem. A prawa autorskie to gdzie są ? Mogli chociaż podpisać, kur..na.









Z chwilą pisania tego posta mam: 4,987 odwiedzających - zobaczymy ile się zmieni do jutra :)

8 komentarzy:

  1. Prawdę mówiąc, żeby ,,polubić'' bloga i się przywiązać do niego, potrzeba czasu. Z blogiem jest trochę tak jak z człowiekiem.
    uuu, byłabym wściekła na Twoim miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdę mówiąc, wcale się nie dziwię.
    Ale sprawiedliwości nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hue hue, czuję się wyróżniona! :D ciekawe czy wytrwam do końca xD
    ja bym zaczęła się kłócić, serio. Przecież tak do cholery się nie robi...

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tu wpadać ;)
    uuu... krucho z tym logo :<

    OdpowiedzUsuń
  5. no z tym logo to nie za dobrze :<

    OdpowiedzUsuń
  6. Podjęłaś wspaniałą decyzję. Dziękuję Ci, że dzielisz się z nami swoimi przemyśleniami, spostrzeżeniami, uwielbiam czytać to co piszesz, na pewno zawsze będę Twoim chętnym gościem na blogu :)
    A z tym logo to nieciekawie. Kurcze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Złodzieje zwyczajni !
    Trzymaj z nami dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowy bloggg * . *
    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń