środa, 20 czerwca 2012

CZERWCowe

Euro bez dwóch współorganizatorów, to nie Euro. Wyobrażałam sobie jeszcze długiego bycia Polski w tych rozgrywkach. Zdecydowanie wolałam te moje skoki adrenaliny kiedy grali, a teraz muszę zadowolić się innymi drużynami. Wierzę w to, że jeszcze w MŚ wszystkim pokażemy !

Szczerze mówiąc w życiu nie widziałam takiego ogromnego dopingu całej zjednoczonej Polski. Dzięki takiemu wsparciu warto żyć :)


A teraz przytaczam Wam mój komentarz z onet.pl, który został zminusowany przez "dzieci".

"Polska dała z siebie wszystko. Kurde blaszka, krytykujecie Smudę jakby to on był winny. Przygotował kadrę jak najlepiej potrafił - chwała mu za to, a Oni mieli wykonac resztę "roboty". Dziwne dla mnie jest to, że najpierw biegają bez problemu cały mecz, nagle w drugim meczu po 20 minutach słabną. No czym to jest spowodowane ? Pozostaja tylko domysły, ale myślę, że w tym ostatnim meczu - najwazniejszym - nie było ich. Hasali sobie już w cwiercfinale, z głową w chmurach. Chcieli wyjsc i wygrac - bo Czechy łatwa drużyna. No łatwa drużyna (nie mówię o grupie) i nas rozpie.. . Wykorzystała nasze słabe punkty i koniec. I jeszcze co do Smudy, myślę, że stworzył dobrą drużynę, powinien ZOSTAC, zna ich, wie jak grają, stworzył wszystko praktycznie od podstaw. Spojrzec na to realnie to przez x dni? ( nie wiem), nie da się zbudowac KADRY, trzeba przynajmniej paru lat - dlatego moim zdaniem powinniśmy dac mu szansę sie wykazac, a może w 2014 roku wyjdziemy z grupy na MŚ - któż to wie."




https://twitter.com/#!/IsabellTweet

3 komentarze:

  1. Zgadzam się z Tobą w 100%. Trener Smuda powinien zostać, bo to on sprawił, że nasza Reprezentacja tak poprawiła jakość swojej gry ! Większość tych ludzi co negatywnie mówią o 'Naszych' to jacyś pprymitywne społeczeństwo. Nie docenią tego co i tak zrobiliśmy, na bardzo wysokim poziomie. I gwarantujemy wam, że Polska dostanie się do MŚ w 2014, dzięki nam, wiernym kibicom ! ;D
    Ok opisałem się jak głupi.

    Zapraszam do mnie.
    maciucieksfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie racja, ale Smuda też trochę zawinił z tymi zmianami w ostatnim meczu. Ale moim zdaniem i tak zrobił dużo dobrego, w końcu graliśmy z nimi i nie szło0 nam tak źle xD

    OdpowiedzUsuń
  3. wystarczy iść do Katowickiego Spodka, tam na każdym meczu jest taki doping :))

    OdpowiedzUsuń