sobota, 12 maja 2012

TAG.3


DZIĘKUJĘ Maćkowi za otagowanie :)) (Maciucieek's Little World.)

1.Każda oznaczona osoba musi odpowiedzieć na 11 pytań przyznanych im przez ich "Tagger" i odpowiedzieć na nie na swoim blogu.
2. Następnie wybierasz 11 nowych osób do tagu.
3. Utwórz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i napisz je w swoim TAGowym poście.
4. Wymień w swoim poście osoby, które otagowałaś!
5. Nie oznaczaj ponownie osób, które są już otagowane.

1. Macie taką osobę, której możecie powiedzieć wszystko ?
Tak :)
2. Byliście a może jesteście w kimś zakochani?
Owszem, jak każdy zresztą, obecnie nie jestem :)
3. Uważacie siebie za 'ładne' osoby ?
Nie :)
4. Jakbyście mogli co byście w sobie zmienili ?
W 1/2 swój charakter :)
5. Lubicie podróżować ?
Tak :)
6. Dlaczego założyliście swojego bloga ?
Trudne pytanie. Po prostu któregoś wieczora siedziałam przed komputerem i nie mając co robić, szperając natknęłam się na dużo blogów i tak wyszło :) Zaczęłam pisać i jestem Tu :) 
7. Co najbardziej kochacie robić ?
Fotografia, Piłka, Pisanie - różne rzeczy, wszystko na równi :)
8. Jaki jest Wasz ulubiony film ?
Nie mam ulubionego :)
9. Co chcecie później robić w swoim życiu ?
Nie będę uchylac rąbka tajemnicy :)
10. Myślicie, że jesteście lubiani ?
Każdy z Nas ma jakiś wrogów, ale na ogół myślę, że tak :)
11. Uważacie, że jesteście akceptowani ?
Tak :)


Pytania:
1.Twoja ulubiona książka ?
2. Twój typ muzyki ?
3. Jaki posiadasz aparat ?
4. Morze czy góry ?
5. W wolnym czasie..
6. Ulubiona piosenka ?
7. Gdzie chciałabyś wyjechac ?
8. Masz rodzeństwo ?
9. Pisanie bloga jest dla mnie..
10. Twoje motto ?
11. W życiu liczy się dla mnie..

Otagowane osoby:




http://karoofashion.blogspot.com/
http://smallthingspleasemost.blogspot.com/
http://peerfectlly.blogspot.com/
http://ta-nacpana-marzeniami.blogspot.com/


Kurcze, kurcze.. Zaciekawiło mnie jedno z zadanych mi pytań :)) Spróbuję na nie odpowiedzieć trochę dłużej niż przez jedno zdanie :p

A teraz idę na kolację, powrócę tutaj i na mecz :)