czwartek, 30 maja 2013

Sprze-dam


Sprawdziany, sprawdziany, sprawdziany.. w kółko to samo, nie ma chwilii wytchnienia, ale co się dziwic? niedługo koniec roku :)) Z czego bardzo się cieszę :)
Ostatnio robiłam remont szafy, więc mam kilka rzeczy do sprzedania :) jeśli jest ktoś zainteresowany to niech pisze :)


Torba: PRIMARK - nowa, cena 50 zł

Koszulka: HOUSE, rozm. M/L, cena. 20 zł
bluzka: BUTIK, rozm. L, cena 25 zł

bluzka: BUTIK, rozm. L, cena 25 zł


koszulka: house, rozm. M, cena: 29 zł





buty - nowe, rozm 40, lecz rozmiar jest zawyżony, więc jest to 39.
cena: 50 zł

5 komentarzy:

  1. Takie fajne rzeczy sprzedajesz.. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. NO WŁAŚNIE ;D
    FAJNE SĄ ; 3
    ZWŁASZCZA TA BLUZKA ;D
    ZAPRASZAM DO MNIE :
    http://loveinmyworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Torba jest fajna ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba a la Mulberry całkiem ładna :)
    A ja też trochę rzeczy wystawiłam ostatnio na all.

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna torba :)
    daria-ria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń