piątek, 31 sierpnia 2012

31 sierpnia

Dzień dobry wszystkim, a raczej: dobry wieczór :)
Dawno mnie tu nie było.. Przyznaję się bez bicia, że ogarnął mnie leń. Spróbuję to nadrobic wraz ze zbliżającym się roku szkolnym.
Kurcze te wakacje minęły tak szybko, że dopiero rano zorientowałam się, że dzisiaj jest 31 sierpnia.
A to wszystko zawdzięczam pracy, pracy i jeszcze raz pracy. Czasem jestem tak zabiegana, że wchodzę do pokoju i kieruję się wprost do łóżka.
Dziwne ale w tym roku jakoś nie ciągnie mnie do szkolnych murów i chyba nie tylko mnie :)

A dzisiejszy wieczór: gorąca herbata, Super Puchar Europy, wiadomości i siatkówka :)

No to pięknie Chelsea dostaje solidnie w.. w dupe! No nieźle hat trick Falcao i 1 bramka Mirandy.
Mówię Wam będzie 5-0 :)
Ale co kurcze stało się z Chelsea?! Nie wierzę, że odpuścili! Nawet Torres mniej widoczny.. Tylko Petr Cech ratuje sytuację :)


I nawet Bartek Kurek do Rosji zawitał :) A no szkoda, że do Dynama poszedł.. Ale z całego serca powodzenia :)

4 komentarze:

  1. ojoj, to powodzenia im życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za komentarz :)
    mi też te wakacje bardzo szybko minęły ;c
    ale mam nadzieję, że tak samo będzie ze zbliżającym się rokiem szkolnym-nim sie obejrzymy będzie koniec roku ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo powodzenia wiadomo . :D Torres . ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie wakacje szybko nas opuściły :)

    OdpowiedzUsuń